Boeking

Wanneer je bij ons een tour boekt, ontvang je per e-mail automatisch je boekingsvoucher. Wij bevestigen je boekingen en sturen je per e-mail de ophaaltijd, uiterlijk 1 dag voor aanvang van de tour.

De meeste excursies kun je zonder problemen tot 20:00 ’s avonds (Thaise tijd) voor de volgende dag boeken. Wij hebben dan voldoende tijd om de tour in the plannen. Wil je ’s ochtends iets boeken voor dezelfde dag? In sommige gevallen kan dat, bijvoorbeeld als de ophaaltijd na het middaguur is. Neem in dat geval even contact met ons op en wij gaan ons best doen voor je!

Voor je baby (vaak tot 3 jaar) hoef je geen boeking te maken. Geef tijdens het boeken even aan dat je je baby meeneemt, dan kan de operator daar rekening mee houden. Je betaalt in dit geval geen kosten voor je baby, mits hij of zij geen eigen plek in beslag neemt en bij een van de ouders op schoot zit.

Onze marges zijn klein, maar voor groepen van meer dan 6 personen kunnen we vaak een groepskorting voor je bedingen. Neem even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Dat is in sommige gevallen mogelijk. Wanneer het huis niet op een steile heuvel ligt en vanaf de hoofdweg goed bereikbaar is, kunnen we dat voor je regelen. Als het huis niet goed bereikbaar is dan kunnen we een vertreklocatie afspreken. Denk aan een dichtbij gelegen hotel of 7/11 supermarkt.

Annulering

De meeste tours kun je tot 24 uur voor aanvang van de tourdatum gratis annuleren. Je krijgt dan je geld terug zonder dat je dat uit hoeft te leggen. Binnen de 24 voor aanvang van de tourdatum is het niet meer mogelijk om gratis te annuleren. Vanaf die tijd rekenen operators ons kosten voor de gereserveerde stoel en transfer. Het aanbetaalde bedrag is in dat geval niet restitueerbaar.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel en we doen ons best om zoveel mogelijk in te plannen. Wanneer je de excursie niet kunt doen vanwege ziekte of overlijden van familie of vrienden vragen we je vriendelijk om een rapport van de arts mee te sturen. In dat geval krijg je ondanks een late annulering je geld terug.

In de tropen kan het voorkomen dat het weer te slecht is om de tour door te laten gaan. Denk aan een storm met hoge golven op zee. De operator kan besluiten om de excursie te annuleren (dit geldt vooral voor tours per boot). In dat geval nemen we contact met je op en kunnen we je een andere datum aanbieden. Als dat niet mogelijk is, krijg je van ons je geld terug.

Dat kan. Geef alsjeblieft minimaal 24 uur voor aanvang van de tourdatum aan dat je deze wilt wijzigen. Als er voldoende beschikbaarheid is dan is dat geen probleem. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Over ons

Wij, en steeds meer Thaise operators, geloven dat dierenshows niet meer van deze tijd zijn. Ook al zie je dit nog vaak in Thailand en zijn er veel mensen die er geen moeite mee hebben. We hebben ervoor gekozen om ons daar van te distantiëren en geen dierenshows aan te bieden. We hopen dat we daarmee een bijdrage leveren aan het uitbannen van deze shows. Er is zoveel meer moois te zien en te doen in Thailand!

Wij zijn al meer dan 8 jaar werkzaam in het toerisme in Thailand en ons team bestaat uit Nederlanders en Thai die hier al meerdere jaren woonachtig zijn. Wij zijn zowel in Nederland als in Thailand geregistreerd als gelicenseerd online boekingsbedrijf.

Tijdens de tour

Als je bij je tour een gratis transfer krijgt, zorg dan dat je op de juiste tijd bij je (hotel)receptie aanwezig bent. Je wordt daar opgehaald en na de excursie weer teruggebracht. Dat is soms met een minibusje met airconditioning, een touringcar of een open pick-up truck. Houd er rekening mee dat dit per dagtrip kan verschillen. Over het algemeen geldt: hoe goedkoper de excursie, hoe minder verzorgd het vervoer is.

Liever niet! Alle operators accepteren een voucher op je telefoon of tablet. Bespaar het papier en de inkt en zorg ervoor dat je een screenshot of pdf bestand van het voucher op je telefoon hebt. Dat is voldoende.

Na het boeken van je dagtrip ontvang je van ons een ophaaltijd. Vaak is dat een ruim tijdvak, bijvoorbeeld van 08:00 tot 08:30. We doen dat omdat de transfertijd afhankelijk is van veel factoren: het verkeer, de snelheid waarmee eerdere gasten kunnen worden opgehaald en bijvoorbeeld de weerssituatie.

Is je transfer meer dan een kwartier te laat? Neem dan even contact met ons op zodat we bij de bestuurder kunnen checken waar hij op dat moment is. Als je je daar zorgen over maakt mag je altijd contact met ons opnemen. Wij doen ons best om de planning zo soepel mogelijk te laten verlopen.